Weekly Shitpost: Yeezy Knit Runner Drops… About Time too!

 In Sneakers, Weekly Shitpost

Sup peeps! Today we starting off with some steamy news from last week. From a surprise Yeezy Knit Runner drop to a new deal in the world of kicks, we wanna share the excitement! And if you ain’t here for this shit, make sure you check out the upcoming NBA Dunks. They’re totally what you’re looking for. But if you are here for the very very important tea, then welcome! When you’re done tho, go ahead and check out the holiday Jordans coming our way before NYE. Anyway, let’s get to the saucy business!

weekly-shitpost-yeezy-knit-runner-and-megan-thee-stallion

Yeezy Knit Runner: The Prelaunch of the Year?

Okay, okay, we know, you’re probably here for the Nike-exclusive news. But we gotta talk about this because we love Yeezys as well. You know that shit ain’t complete unless you have some Yeezys at hand homie. Anyway, we got some serious leaks about Yeezy Knit Runner a while back. And Kanye decided to bless the fans with a prelaunch! The kicks retailed for $200, and believe that shit or not, it resells for $605 on average. Now that’s a number worth going into the sneaker shit for my friend.

yeezy-knit-runner

Nike Inks Megan Thee Stallion!

Who said being a performer ain’t a form of athleticism? The dancing, workouts, and more, require some serious hard work and dedication. So yeah, when music, fitness, and sneakers all meet, you know it’s gonna be a banger. Although we still don’t have any news of a sneaker collab, we sure would be happy to get one! In the meantime, Meg will bring her own heat to the Nike Training Club! That way, you can follow up with the hottie on her fitness journey.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nike (@nike)

Besides Yeezy Knit Runner, What Else Did We Get?

Aight peeps, besides the general news, we got some nice kicks that are worth the flex every day. If you took an L trying to cop these manually, then that’s a clear sign for you to get a Nike bot homie. So before you check out last week’s must-haves, here are the best Nike bots of 2021! Check ‘em out, along with the best Nike account providers. But of course, check out the best Nike proxies too, you can’t cop kicks with one IP address, can ya now?

We Were Saying?

Anyway, let’s head on to business and check out last week’s coolest Nike and Jordan releases. But if none of these kicks do it for you, you gotta check out the upcoming Halloween Dunks. These babies are coming pretty soon, and when they do, you gotta be ready for ‘em. In the meantime, check out last week’s kicks for the fun of it!

jordan-5-oreo

Release Date: Sep. 25, 2021
Retail Price: $190
Avg. Resale Value: $235

jordan-1-prototype-high

Release Date: Sep. 24, 2021
Retail Price: $170
Avg. Resale Value: $215

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.